רמי לוי ב'קול חי': "הדיווח של ערוץ 2 שיקרי, אמשיך להעסיק ערבים"

    דוד לזר 2 Comment on רמי לוי ב'קול חי': "הדיווח של ערוץ 2 שיקרי, אמשיך להעסיק ערבים"
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום חמישי האחרון, נרצח צעיר בן 21, אב לתינוק, וגבר נוסף בן 36 נפצע באורח בינוני מדקירות בידי שני מחבלים פלסטינים בני 14 במרכז הקניות 'רמי לוי' באזור התעשייה שער בנימין, ומעדויות מהמקום עלה כי המחבלים הסתובבו במשך 40 דקות לפני שביצעו את הפיגוע, וכי הם נבדקו קודם לכן על ידי מאבטחי המקום.

    כתב המשטרה של ערוץ 2 משה נוסבאום פרסם בעקבות הפיגוע כי במשטרה מתכוונים להוציא צו סגירה לסניף 'רמי לוי' שבו בוצע הפיגוע, זאת בשל מה שמסתמן ככשל אבטחה. כמו"כ פרסם נוסבאום כי בעלי הרשת רמי לוי זומן לשימוע היום, בכדי להסביר את ההתרחשויות בסניף.

    לדבריו של כתב המשטרה, "רק אם לוי יצליח להוכיח לנציגי המשטרה שנהלי האבטחה בבסיס שונו וליקויי האבטחה תוקנו, יתאפשר לו להפעיל את הסניף בשער בנימין. גורם בכיר במשטרה אמר כי סגירת הסניף היא בגדר צעד שעיקרו הרתעה – והוא מיועד לכלל בעלי העסקים".

    הבוקר תקף רמי לוי את נוסבאום והכחיש את הדברים בראיון למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי', "אני לא יודע מאיפה ההמצאות, נוסבאום מערוץ 2 רצה לייצר כותרות, הוא כתב שזומנתי למשטרה וסגרו את הסניף. לא זומנתי לשימוע ולא דיברו איתי על שום כשל הבטחה, זה סיפורי אלף לילה ולילה", אמר לוי הבוקר ב'קול חי', לדבריו, "פתחנו את הסניף אחרי חצי שעה מהפיגוע, החנות לא נסגרה, לא היה ולא נברא".

    על הכשל הביטחוני כביכול, אמר לוי כי, "המחבלים עברו את הבידוק הביטחוני של המתחם, אחר כך נכנסו לסניף, חייל חמוש נכנס לסניף יחד עם מאבטח בשביל לראות מה קורה עם המחבלים שנכנסו, ואת אחד מהם הם הוציאו החוצה, וקודם לכן הם נבדקו בהתאם להוראות".

    איך הם הצליחו להחביא את הסכינים למרות הבדיקה הביטחונית? "הבדיקה היא לא על כל הגוף, זה ההוראות שיש", השיב לוי ללביא.

    על כוונתו להמשיך להעסיק ערבים למרות הפיגוע אמר לוי כי, "לא ניתן לטרור לנצח אותנו, הטרור רוצה להפריד בין העמים, במשטרה לא מעסיקים ערבים?", תמה.

    "יש לטרור מטרה לשבש את השגרה ולהעמיק את הסכסוך גם לאותם אלו שהם מתונים. כל העובדים שלנו עוברים תחקיר שלנו ושל המשטרה, אנחנו מקבלים אישור מהמשטרה את מי להעסיק או לא".

    על ההתקפות התקשורתיות נגדו בתקופה האחרון הגיב רמי לוי " זה לא  סוד שחלק מהמתחרים שלי לקחו יח"צנים בכדי לתקוף אותי, אבל בסופו של דבר הציבור יודע ומכיר", אמר לוי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רמי היקר, תן פיצוי גדול למשפחת הנרצח בדם קר, זה קרה בסופר שלך.
      אני משער שגם אתה חשבת על כך ואולי גם עשית. אבל בכל זאת כתבתי. וטובים השניים מן האחד.

      בברכת שלא ישמע שוד ושבר יותר בעם ישראל אמן.
      ירון.

    2. 1

      אני מצידי מחרימה את רמי לוי,כל הפיגועים קורים אצלו בסניפים והוא ממשיך ומעסיק ערבים